Wednesday, November 19, 2008

佢哋得咗喇!

这一篇係用广东话黎写嘅。。 我希望你哋可以明白我想讲嘅吔。。

林峯同杨怡得咗喇!好开心啊
虽然林峯冇拿到最佳男主角,
但佢仍然係我心目中嘅最佳男主角。。
讲到这里,夏雨亦都係我心目中嘅最佳男主角,
所以我都係好开心嘅!
杨怡,终于都得咗喇
佢嘅演技终于都被受到肯定。。
阿怡,妳一定要加油啊!

如果你哋未知成绩,就睇下喇。。

最佳男主角 : 夏雨 《 溏心风暴之家好月园 》
最佳女主角 : 米雪 《 溏心风暴之家好月园 》
最佳男配角 : 黎耀祥 《 秀才爱上兵 》
最佳女配角 : 杨怡 《 溏心风暴之家好月园 》
我最喜爱的电视男主角 : 林峯 《 溏心风暴之家好月园 》
我最喜爱的电视女主角 : 李司棋 《 溏心风暴之家好月园 》
飞跃进步男艺员 :王祖蓝
飞跃进步女艺员 :胡定欣
万千光辉演艺大奖 : 秦沛
tvb.com 人气大奖 : 林峯
时尚魅力大奖 : 胡杏儿
最佳节目主持 : 蘇施黄 《 蘇Good 》
最佳剧集 : 《 溏心风暴之家好月园 》
最佳综艺资讯节目 : 《 了解 。关怀一百万人的故事 》
最具欣赏价值大奖 : 《 合晒合尺 》








全部相都係从TVB Artistes blog拿到嘅。。

No comments: